tisdag, juni 03, 2008

En tisdag i juni - kepsen är borta

Även på min präktiga arbetsplats finns det folk med humor. När värmen kommer då spritter det till.
--------------
Från: Yyyy Yyyyyyyy
Skickat: ti 2008-06-03 10:00
Till: Xxxxx X Xxxxxx; Reception; Internationella Programmet
Ämne: SV: Min keps är borta!

Jag tyckte jag såg avgående fru ordförande smita ut genom bakdörren efter årsmötet iklädd Xxxxxs keps, barnkonventionen under armen och en Rädda Barnen-bössa i högsta hugg.

Kan vara värt att kolla upp.

--------------
Från: Nnnnnn Nnnnnnn
Skickat: ti 2008-06-03 10:00
Till: Xxxxx X Xxxxxx; Reception; Internationella Programmet
Ämne: SV: Min keps är borta!

Hej Xxxxx!

Den kanske sitter på huve't!? Har du tittat under armen!?

med varma hälsningar

Nnnnnnn
-----------
Från: Xxxxx X Xxxxxx
Skickat: ti 2008-06-03 09:52
Till: Reception; Internationella Programmet
Ämne: Min keps är borta!

I går försvann min RB-keps efter lunch. Den var beige med logo på. Fattar inte vart den tog vägen. Något tips?

Xxxxx X
Internationella programmet

Inga kommentarer: