onsdag, maj 30, 2007

Så många saker

...att skriva om. När det är hektiskt är det ju för att det händer grejer, och grejer som händer ska man ju dela med andra. Så, inom den närmaste framtiden avser jag att dela med mig av:
  • bilder från koptiska Kairo och ortodoxa kyrkogården, bästa galenvackerplatsen i stan
  • kanske också bilder från en skön tur i islamiska Kairo (gammalt och ibland ömsint renoverat i vacker blandning)
  • en helg vid hålet i tiden, nu med sandstorm
  • kanske nåt om jobbet rent av
  • varför Alexandria inte är som sitt forna jag
  • och kanske några extra blandade visdomar som ni kan ha nytta av

Men det kanske blir imorgon. Nu måste jag fylla i blanketter om mina jättestora lån till banken i Sverige och maila min hyresgäst och tala om att han måste flytta i september så jag kan flytta in mina saker i lägenheten. Sen kan han få flytta tillbaka om han vill och om han får plats. Låter bökigt, men vad ska man hitta på. Han kan ju inte ta hand om mina kartonger väl?

Inga kommentarer: